Kundeservice

Reklamationsret

Inden du tilkalder en servicetekniker, er det en god idé at søge hjælp til løsning af dit produktproblem i brugermanualen eller her på hjemmesiden under Hjælp til selvhjælp. Et montørbesøg kan nemlig - OGSÅ i reklamationsperioden - udløse en faktura og koste dig penge, hvis årsagen til fejlen ikke er en fejl eller mangel ved selve produktet.

Reklamationsrettens gratis afhjælpning af fejl og mangler omfatter f.eks. IKKE:

- fejl eller skader opstået i forbindelse med transport

- fejl eller mangler, der direkte eller indirekte skyldes uhensigtsmæssig håndtering, misbrug, fejlbetjening, forkert tilslutning eller opstilling - eller ændring af produktets elektriske eller mekaniske dele

- fejl i installationer, el-, vand- og gasforsyning samt defekte sikringer

- fejl der kunne have været undgået/afhjulpet ud fra brugsvejledningen

Endelig skal du være opmærksom på, at gratis afhjælpning af fejl og mangler udelukkende er knyttet til produktets anvendelse i private husholdninger.

Har du spørgsmål til ovennævnte, er du altid velkommen til at snakke med Kundeservice, som vil kunne rågive dig bedst muligt i forhold til netop de problemer, der er med dit produkt. Klik også videre og læs de detaljerede betingelser for reklamationsret her (PDF).

Ønsker du at gøre brug af din reklamationsret på et produkt leveret af Electrolux koncernen, forudsætter det, at service udføres af Electrolux Service.

Electrolux Service udfører original fabriksservice på hårde hvidevarer, støvsugere og køkkenapparater markedsført af Electrolux koncernen - og al reparation udføres efter koncernens foreskrifter og kun med originale reservedele. Derfor vil Electrolux Service være et naturligt valg, hvis der opstår et servicebehov - uanset om problemet opstår i eller uden for reklamationsperioden. Vi yder 3 års reklamationsret på udførte reparationer under forudsætning af, at der er tale om samme fejl - og igen - at produktet anvendes til almindeligt husholdningsbrug. Reklamationsretten betyder dog ikke nødvendigvis, at det er gratis at få udført samme reparation i reklamationsperioden.

Produktregistrering

Hvis du registrerer dit produkt ved anskaffelsen, giver vi dig følgende fordele:

- du får hurtigere adgang til alle tjenester og downloads til dit produkt
- du kan spore eventuelle servicebestillinger til dit produkt
- du modtager automatisk vigtige oplysninger, som f.eks. sikkerhedsmeddelelser, opgraderinger, etc.

Yderligere betyder det, at vi har tilgang til alle produktfacts, hvis du skulle få brug for at kontakte vores call center - og at vi dermed hurtigere kan hjælpe dig med svar på eventuelle spørgsmål.

Registrer dit produkt

 
Send til en ven

Send til flere venner

Se e-mail før afsendelse Hej! Jeg tænkte, at du måske ville være interesseret i dette

Luk