Jeg kan ikke se nogen udendørs luftkvalitetsdata i appen

Senest opdateret 29-10-2020 05:32

Problem

  • Jeg kan ikke se nogen udendørs luftkvalitetsdata i appen

Gælder

  • Electrolux Wellbeing-app

Løsning

Du kan muligvis ikke se en udendørs luftkvalitetsværdi af følgende årsager:

1. Du gav ikke tilladelse til at dele placering

2. Du har slået dine placeringstjenester fra

3. Der er ingen overvågningsstation inden for 100 km

4. Der er ikke tilføjet en overvågningsstation fra dit område

5. Overvågningsstationen er nede


Realtidsdata om udendørs luftkvalitet leveres via appen til PM2.5-partikler (mikrogram / kubikmeter) fra den nærmeste monitorstation, hvor enheden er placeret. Hvis du er inden for 100 km fra en overvågningsstation, får du værdien fra den overvågningsstation i din app.


Bemærk, at luftkvaliteten kan være meget lokal. Hvis du er langt fra overvågningsstationen, er det muligt, at den værdi, du ser i appen, muligvis ikke fuldt ud repræsenterer den udendørs luftkvalitet, der er i din umiddelbare nærhed.


Vi arbejder løbende med at få data fra mere relevante stationer i nærheden af dig.

Tilbehør og reservedele
Tilbehør og reservedele

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.