Problem
- Jeg kan ikke se nogen udendørs luftkvalitetsdata i appen
Gælder
- Electrolux Wellbeing-app
Løsning
Du kan muligvis ikke se en udendørs luftkvalitetsværdi af følgende årsager:
1. Du gav ikke tilladelse til at dele placering
2. Du har slået dine placeringstjenester fra
3. Der er ingen overvågningsstation inden for 100 km
4. Der er ikke tilføjet en overvågningsstation fra dit område
5. Overvågningsstationen er nede
Realtidsdata om udendørs luftkvalitet leveres via appen til PM2.5-partikler (mikrogram / kubikmeter) fra den nærmeste monitorstation, hvor enheden er placeret. Hvis du er inden for 100 km fra en overvågningsstation, får du værdien fra den overvågningsstation i din app.
Bemærk, at luftkvaliteten kan være meget lokal. Hvis du er langt fra overvågningsstationen, er det muligt, at den værdi, du ser i appen, muligvis ikke fuldt ud repræsenterer den udendørs luftkvalitet, der er i din umiddelbare nærhed.
Vi arbejder løbende med at få data fra mere relevante stationer i nærheden af dig.