Vejledning til Køb direkte fra Electrolux
Anbefalede artikler for Køb direkte fra Electrolux
- Hvor kan jeg finde tilbehør og reservedele?
- Hvordan kan jeg returnere mit køb?
- Reklamationsret
- Hvordan og hvornår kan jeg kontakte dig for hjælp?
- Reparation af hvidevarer
- Hvordan reklamerer jeg over mit køb?
- Forbered dig før levering og installation
- Hvordan kan jeg indgive en klage?
- Hvis jeg fortryder mit køb, hvordan gør jeg det?
- 30 dages returret på dit uåbnede produkt (Gælder kun webordre)
Søg i vores vejledende artikler
Søgeforslag
Levering & Returnering
Venter du på at få dit produkt leveret? Få svar på de mest stillede spørgsmål om booking, modtagelse og returret.
Kundeservice
Har du sprøgsmål eller feedback i forbindelse med dit køb? Vores kundeservice hjælper dig!
Installation & Service
Brug for hjælp til at installere nyt produkt? Få svar på dine spørgsmål vedrørende service og garanti.
Ordre
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, eller vil du se status på leveringen? Få mere information her.
Betaling & fakturering
Svar på spørgsmål om betaling og faktura - inklusiv transaktionssikkerhed.
Skrotning
Vil du kassere et Electrolux-produkt? Se hvordan du gør med elektroniske hvidevarer her.
Bæredygtighed
Få mere at vide om hvordan Electrolux arbejder med og for bæredygtighed.