Hvordan reklamerer jeg over mit køb?

Senest opdateret 09-02-2021 08:44

Problem

Hvordan reklamerer jeg over mit køb?

Reklamation

Klage

Garanti

Reklamationsret

Jeg har spørgsmål til mit produkt? 

Mit produkt er gået i stykker, hvem kontakter jeg?

Gælder

www.electrolux.dk & www.aeg.dk 

Løsning

Når du har købt et produkt hos os, har du some forbrugere 2 års reklamationsret på dit produkt. Har du spørgsmål efter dit køb, eller er dit produkt gået i stykker, skal du kontakte os. Vi vil herefter hjælpe dig med en vurdering og en eventuel løsning. 

Når du kontakter os, er det vigtigt du har dokumentation for dit køb, klar. I form af en kvittering eller ordrebekræftelse.

Du kan læse mere om i nedenstående links:

Electrolux

https://www.electrolux.dk/support/contact-us/
https://www.electrolux.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/

AEG

https://www.aeg.dk/support/contact-us/ 
https://www.aeg.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/