Min fryser har en skade

Senest opdateret 12-01-2020 03:10

Problem

  • Min fryser er beskadiget, revnet, ridset, eller der er hul i den
  • Der er en skade på min fryser eller køleskab
  • Transportskade fryser

Gælder

  • Fryser
  • Kummefryser

Løsning

  1. Hvis skaden blev konstateret under udpakning af produktet, skal du omgående kontakte din forhandler for at finde ud af, om det er en transportskade.
    Undgå at tilslutte eller bruge produktet.

  2. Hvis skaden blev opdaget efter montering og første brug, skal du kontakte din montør for at tjekke om produktet blev beskadiget under montering.

  3. Hvis skaden skyldes noget, der var opbevaret i produktet eller andre mekaniske årsager, kan et hul eller en revne for eksempel udbedres ved hjælp af et universal-tætningsmiddel.
    Sørg for at tætningsmidlet er godkendt til brug i miljøer, hvor der opbevares fødevarer.

  4. Hvis hængsler, lamper eller andre dele er beskadigede, kan de nemt udskiftes.  
    Hvis du ønsker selv at udskifte delene, kan du finde reservedele i vores webbutikken her. 

  5. Hvis ovenstående ikke løste problemet, anbefaler vi at du booker besøg af en vores specialuddannede serviceteknikere.
    Du kan døgnet rundt nemt bestille et servicebesøg online, og selv vælge den ønskede dato for besøget.

Var denne artikel til hjælp?

Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Electrolux-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.