Opdatering om problem med iOS 14.7 og nyere

Senest opdateret 21-09-2021 14:06

Problem

  • Kan ikke forbinde til App.

Gælder

  • My AEG kitchen
  • My AEG Care
  • My Electrolux kitchen
  • My Electrolux Care.

Løsning

Opdatering om problem med iOS 14.7

Vi er klar over, at nogle kunder oplever problemer med at forbinde nye apparater til internettet, når de bruger den nye iOS 14.7.1 -version på deres smarte enheder.

iOS 15 løser dette problem, og det frigives om få uger.

IOS 15 er frigivet pr. 21/9 - 21


Vi ved, at dette er ubelejligt, men der findes nogle mulige midlertidige løsninger som du kan prøve indtil IOS 15 er frigivet af Apple. 


1) Brug i stedet en Android -enhed til at slutte det nye apparat til internettet. Når du er færdig, kan du derefter bruge din iOS -enhed til at logge ind på den samme konto, hvor dit apparat vil være tilføjet.

Eller

2) Inden du begynder at slutte dit apparat til internettet, skal du slutte din smartenhed til en anden HotSpot end dit normale WiFi i hjemmet (f.eks. Ved at bruge hotspot på en persons mobiltelefon iOS eller Android). Når du derefter bliver bedt om at vælge et WiFi -netværk under tilslutningsprocessen, skal du vælge dit normale WiFi -hjem til dit apparat.


Denne artikel vil blive opdateret, når vi har flere nyheder, og vi vil gerne beklage disse gener og takke dig for din tålmodighed!