Robotstøvsuger Purei9 kan ikke få forbindelse på wifi

Senest opdateret 06-11-2020 07:31

Problem

  • PureI9  kan ikke forbinde / koble eller få forbindelse til wifi til robotten
  • Hvordan forbinder jeg min robot støvsuger til Purei9 app på min teleton, Ipad eller tablet til appen
  • PureI9 kan ikke forbinde eller få forbindelse via wifi til robotstøvsuger
  • Wifi opsætning robotstøvsuger / støvsuger
  • Jeg kan ikke tilslutte støvsuger / robotstøvsuger til app

Gælder

  • Robotstøvsuger Electrolux

Løsning

  1. Download den nyeste Electrolux Wellbeing app i App Store eller Google Play og login ind i appen
    Tilføj din robotstøvsuger ved at følge vejledningen i appen.

    Hent i App Store her

    Hent i Google Play her

  2. Hvis du har brugt Purei9 appen tidligere
    Purei9 appen er udgået og din robotstøvsuger kan nu bruges i den nye Electrolux Wellbeing appen i stedet
    Download den nyeste Electrolux Wellbeing app i App Store eller Google Play og login ind i appen. Hvis du ikke kan se din robotstøvsuger i appen skal du tilføje den i appen. Når du nu kan bruge din l robotstøvsuger i den nye app kan du slette din gamle Purei9 app



    Hent i App Store her

    Hent i Google Play her

  3. Hvis wifi symbolet (8) på robottens display blinker er robotten ikke forbundet til netværket.

  4. Når symbolet blinker betyder det at den forsøger at få forbindelse. Hvis det ikke lykkes kan følgende forsøges.

  1. Tjek at hjemmenetværk er configureret som WPA 2 og sikret med en kode. Dette er nødvendigt for at robotten kan kobles på netværket.
  2. Reset robotten ved at fjerne stikket på det ene batteri og vent cirka 1 minut inden det monteres igen.      

  1. Reset netværket ved at afbryde strømmen til den trådløse router og vent cirka 1 minut inden der tændes igen.
    Efter strømmen har været afbrudt bør man vente 3-5 minutter inden man igen forsøger at forbinde robotten til netværket. Tjek at den telefon som App’en er installeret på, er forbundet til samme Wifi netværk.

  2. For at udelukke at problemet skyldes Routerens specifikationer / indstillinger kan man evt. teste om det er muligt at koble den på wifi i et andet netværk.
    Robotten vil fint kunne støvsuge og navigere rundt i rummet uden at være koblet på wifi dog er det ikke muligt at bruge timer indstillinger ligesom den heller ikke vil kunne downloade de sidste nye opdateringer den software som styre robotten.
    Slet din Purei9 app og download den nyeste Electrolux Wellbeing app i stedet og prøv igen
  1. Kontakt kundeservice
    Hvis ovenstående ikke løser problemet anbefaler vi at, du kontakter kundeservice.

 

Tilbehør og reservedele
Tilbehør og reservedele

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.