Posen er sprunget på støvsuger eller låget kan ikke lukke lukkes

Senest opdateret 09-01-2020 08:22

Problem

  • Støvsugeren er beskidt i poserummet
  • Støvsugerposen sprunget på min støvsuger
  • Låget på min støvsuger kan ikke lukke

Gælder

  • Støvsuger

Løsning

  1. Tjek posens placering, og brug altid kun originale støvsugerposer for bedste resultat og holdbarhed.
    Hvis der er støv i poserummet, er støvsugerposen anbragt forkert i holderen, eller der er anvendt en forkert pose (ikke original pose).
    Dette kan tjekkes ved at afmontere slangen, og så skal man kunne se helt ind i posen ellers sidder den ikke rigtigt.
    Normalt vil poselåget være svært at lukke hvis der ikke er monteret nogen pose eller hvis den ikke sidder rigtigt.
    Se her eksempel hvor posen sidder forkert:



  2. Pose sprunget.
    Hvis støvsugerens pose springer eller har siddet forkert gennem længere tid bør maskinen gennemgås af en tekniker, ellers er der risiko for at, motoren vil slides op i løbet af kort tid. Dette er ikke omfattet af reklamationsret.
    Eksempel:

  3. Hvis ovenstående ikke løser problemet anbefaler vi at, du kontakter vores kundeservice som kan hjælpe dig med at bestille en tid på vores Autoriserede værksted

Tip

  • Køb originale støvsugerposer og filtre til din støvsuger i webbutikken
  • Kun originale poser af mærket S-bag og Menalux er omfattet af reklamationsret.

Var denne artikel til hjælp?

Tilbehør og reservedele
Tilbehør og reservedele

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.