WiFi tilsluttede produkter - problemer med tilslutning

Senest opdateret 18-09-2019 04:52
  1. Kontroller at du er tilsluttet 2,4Ghz WiFi forbindelse på dit hjemmenetværk. Hvis du har valgt et 5Ghz. netværk, kan du ikke gennemføre WiFi forbindelsen til dit produkt.
  2. Nulstil apparatets WiFi-indstillinger og kør WiFi tilslutning igen.
  3. Flyt din WiFi-router nærmere apparatet (gælder fejlen "ingen bruger tilsluttet").
  4. Sørg for, at det trådløse signal ikke forstyrres af en mikrobølgeovn.
    Sluk for mikrobølgeovnen. Undgå at bruge mikrobølgeovnen og WiFi fjernbetjening på samme tid.


Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Electrolux-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

Tilbehør og reservedele
Tilbehør og reservedele

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.