Vidste du, at du selv kan løse små problemer uden at bestille en servicetekniker? Søg på dit problem her for at komme i gang.

Teknikeren afgør, hvad der skal gøres


Teknikeren afgør i løbet af besøget om reparationen er økonomisk og teknisk forsvarlig at gennemføre. Vælger teknikeren ikke at reparere, så betaler du blot for et servicetjek som koster 990,- kr. inkl. moms.


Hvorfor skal du bruge os?

Du kan roligt betro os reparation af dit produkt. Electrolux har bygget dit produkt og er en autoriseret serviceorganisation med egne og kontinuerligt uddannede teknikere.

Vi bruger desuden kun originale reservedele og udfører altid funktionstest af dit produkt efter reparation. Det hjælper dig med hurtigt at komme tilbage til din hverdag efter reparationen.

Hvad indgår i et servicebesøg?

  • 1
    Servicebesøg

    · Kørsel til den adresse, hvor produktet står

    · Identificering af fejl - eventuel reparation

  • 2
    Reparation

    På baggrund af reklamationen udføres reparation med alle nødvendige reservedele.

Forsikring

Du har måske en forsikring, som helt eller delvist dækker reparation af dine hvidevarer. Din selvrisiko kan vise sig at være lavere, end prisen for en reparation. Kontakt eventuelt dit forsikringsselskab for ínformation om din dækning.

På en bæredygtig måde

Hos Electrolux er stolte over at være på forkant med bæredygtighed i vores branche. Vi lægger naturligvis også vægt på, at du som kunde skal få maksimal glæde af dit produkt. Derfor vælger vi at reparere og udskifte de nødvendige dele, når dit produkt har brug for service for at forlænge dets levetid. Vi ser dette som en bæredygtig tilgang for alle involverede parter - ikke mindst natur og miljø.