Vaskemaskine og tørretumbler

Reparation af dine hvidevarer

Vidste du, at du kan løse mindre problemer uden at bestille et servicebesøg? Så søg i første omgang efter problemet i vores hjælpeartikler nedenfor.

Hvilket alternativ passer bedst til dig?

Reparation

  • Vi har egne serviceteknikere i det meste af landet
  • Professionel, hurtig og pålidelig service
  • Vi bruger kun originale reservedele
  • Vi yder 3 års reklamationsret på udført reparation

 

Vi skal passe på hinanden

Vi kræver, at alle teknikere overholder gældende anbefalinger & retningslinier fra Sundhedsstyrelsen:

Generelle råd om smitteforebyggelse - Sundhedsstyrelsen

Hjælp os med at passe på serviceteknikeren og andre kunder ved også at følge disse råd og kun booke en tid til service, hvis der ikke er smitterisiko.

Såfremt, der er sygdom i husstanden på dagen for servicebesøget, bedes du ringe og aftale en ny tid for besøget.

Tak for, at du hjælper med at passe på.

 

Reparation til fast pris

  • Vi reparerer til fast pris i det meste af landet
  • Prisen oplyses allerede ved telefonisk henvendelse, altså ingen overraskelser
  • Med Fast Pris Reparation er du sikker på professionel og effektiv reparation af dit Electrolux produkt
  • Vi bruger kun originale reservedele*
  • Vi yder 3 års reklamationsret på udført reparation

Denne service med Fast Pris Reparation kan kun bookes per telefon og således ikke via online bestilling. >>Læs mere om Fast Pris Reparation-tilbuddet<<

Priser og betingelser
Fast Pris Reparation: 1.595,-kr inkl.moms*


Servicetjek: 900,-kr inkl.moms 


*Forudsat at der findes reservedele

Tekniker afgør, hvad der skal gøres


Teknikeren afgør i løbet af besøget om reparationen er økonomisk og teknisk forsvarlig at gennemføre. Vælger teknikeren ikke at reparere, så betaler du blot for et servicetjek.

Hvad indgår i et servicebesøg?

  • 1
    Servicebesøg

    · Kørsel til den adresse, hvor produktet står

    · Identificering af fejl - eventuel reparation

  • 2
    Reparation

    På baggrund af reklamationen udføres reparation med alle nødvendige reservedele.

Forsikring

Du har måske en forsikring, som helt eller delvist dækker reparation af dine hvidevarer. Din selvrisiko kan vise sig at være lavere, end prisen for en reparation. Kontakt eventuelt dit forsikringsselskab for ínformation om din dækning.

Hvorfor skal du bruge os?

Du kan roligt betro os reparation af dit produkt. Vi er en autoriseret serviceorganisation med egne og kontinuerligt uddannede teknikere. Vi bruger desuden kun originale reservedele og udfører altid funktionstest af dit produkt efter reparation.

  • På en bæredygtig måde

    Vi i Electrolux er stolte over at være på forkant med bæredygtighed i vores branche. Vi lægger naturligvis også vægt på, at du som kunde skal få maksimal glæde af dit produkt. Derfor vælger vi at reparere og udskifte de nødvendige dele, når dit produkt har brug for service for at forlænge dets levetid. Vi ser dette som en bæredygtig tilgang for alle involverede parter - ikke mindst natur og miljø.

  • Reklamation på udført reparation

    Vi yder 3 års reklamationsret på udført reparation

Dine produkter skal holde længe

Vi synes, at det er vigtigt, at dine Electrolux-produkter har den længst mulige levetid. Vil du vide mere om netop dine produkter? Registrer dem hos os og find ud af specifikke råd og tip. Vi har også specielt udviklede rengøringsprodukter i vores webshop, som kan forlænge dine produkters levetid. Med regelmæssig vedligeholdelse fungerer dine produkter desuden mere optimalt.

Køb reservedele og tilbehør i vores webshop