Vaskemaskine og tørretumbler

Reparation af dine hvidevarer

Vidste du, at du kan løse mindre problemer uden at bestille et servicebesøg? Så søg i første omgang efter problemet i vores hjælpeartikler nedenfor.

Covid-19 Information – vi skal passe på hinanden

Vi passer på dig

…og alle andre kunder ved at kræve, at alle service teknikere har et grønt Coronapas for at måtte tage på arbejde.

Hjælp os med at passe på serviceteknikeren og andre kunder

Når vores tekniker kommer på besøg, opfordrer vi alle i husstanden til at opholde sig i et andet rum og følge gældende anbefalinger & retningslinier fra Sundhedsstyrelsen: COVID-19 - Sundhedsstyrelsen

Book kun tid, hvis der ikke er smitterisiko

Vent med at booke et servicebesøg til mindst 48 timer efter at alle symptomer er væk, hvis du, eller en i din husstand er testet positiv for Corona (Covid-19) eller har et eller flere af følgende symptomer; Tør hoste, feber, vejrtrækningsbesvær, ondt i halsen, tab af smags- og lugtesans, muskelsmerter.

Hvis du eller en i din husstand er nær kontakt til en person, som er testet positiv for Corona (Covid-19), skal du vente med at booke et servicebesøg til den, der er nær kontakt, har to negative PCR testresultater fra hhv 4. & 6 dagen efter nær kontakt med den smittede.

Hvis du eller en i din husstand får et af ovenstående symptomer eller tester positiv for Corona (Covid-19) efter, du har bestilt et servicebesøg, beder vi dig om at ændre den reserverede tid til min. 48 timer efter, du og alle i husstanden er symptomfrie.

Læs mere

Hvilket alternativ passer bedst til dig?

Reparation

  • Vi har egne serviceteknikere i det meste af landet
  • Professionel, hurtig og pålidelig service
  • Vi bruger kun originale reservedele
  • Vi yder 3 års reklamationsret på udført reparation

Grundet Covid-19 (Coronavirus) følger her Electrolux' retningslinjer for booking af servicebesøg:

  • Hvis du, en i din husstand er testet positiv for Corona (Covid-19) eller har et eller flere af følgende typiske symptomer; Tør hoste, feber, vejrtrækningsbesvær, ondt i halsen, tab af smags- og lugtesans, muskelsmerter, skal du undlade at booke et servicebesøg indtil mindst 48 timer efter at alle symptomer er væk.
  • Hvis du er nær kontakt til en person, som er testet positiv for Corona (Covid-19), skal du vente med at booke et servicebesøg til du har to negative testresultater.
  • Hvis du eller en i din husstand får et af ovenstående symptomer eller testes positiv for Corona (Covid-19) og du allerede har reserveret et servicebesøg, beder vi dig om at ændre den reserverede tid til min. 48 timer efter du er symptomfri.

Vi passer på dig og alle andre kunder ved at kræve, at alle service teknikere har et grønt Coronapas for at måtte tage på arbejde.

Hjælp os med at passe på serviceteknikeren og andre kunder

Når vores tekniker kommer på besøg, opfordrer vi alle i husstanden til at opholde sig i et andet rum og følge gældende anbefalinger & retningslinier fra Sundhedsstyrelsen: COVID-19 - Sundhedsstyrelsen

 

Bookning af reparation online kan ikke benyttes med Fast Pris-tilbuddet*

Reparation til fast pris

  • Vi reparerer til fast pris i det meste af landet
  • Prisen oplyses allerede ved telefonisk henvendelse, altså ingen overraskelser
  • Med Fast Pris Reparation er du sikker på professionel og effektiv reparation af dit Electrolux produkt
  • Vi bruger kun originale reservedele*
  • Vi yder 3 års reklamationsret på udført reparation

Denne service med Fast Pris Reparation kan kun bookes per telefon og således ikke via online bestilling. >>Læs mere om Fast Pris Reparation-tilbuddet<<

Priser og betingelser
Fast Pris Reparation: 1.595,-kr inkl.moms*


Servicetjek: 900,-kr inkl.moms 


*Forudsat at der findes reservedele

Tekniker afgør, hvad der skal gøres


Teknikeren afgør i løbet af besøget om reparationen er økonomisk og teknisk forsvarlig at gennemføre. Vælger teknikeren ikke at reparere, så betaler du blot for et servicetjek.

Hvad indgår i et servicebesøg?

  • 1
    Servicebesøg

    · Kørsel til den adresse, hvor produktet står

    · Identificering af fejl - eventuel reparation

  • 2
    Reparation

    På baggrund af reklamationen udføres reparation med alle nødvendige reservedele.

Forsikring

Du har måske en forsikring, som helt eller delvist dækker reparation af dine hvidevarer. Din selvrisiko kan vise sig at være lavere, end prisen for en reparation. Kontakt eventuelt dit forsikringsselskab for ínformation om din dækning.

Hvorfor skal du bruge os?

Du kan roligt betro os reparation af dit produkt. Vi er en autoriseret serviceorganisation med egne og kontinuerligt uddannede teknikere. Vi bruger desuden kun originale reservedele og udfører altid funktionstest af dit produkt efter reparation.

  • På en bæredygtig måde

    Vi i Electrolux er stolte over at være på forkant med bæredygtighed i vores branche. Vi lægger naturligvis også vægt på, at du som kunde skal få maksimal glæde af dit produkt. Derfor vælger vi at reparere og udskifte de nødvendige dele, når dit produkt har brug for service for at forlænge dets levetid. Vi ser dette som en bæredygtig tilgang for alle involverede parter - ikke mindst natur og miljø.

  • Reklamation på udført reparation

    Vi yder 3 års reklamationsret på udført reparation

Dine produkter skal holde længe

Vi synes, at det er vigtigt, at dine Electrolux-produkter har den længst mulige levetid. Vil du vide mere om netop dine produkter? Registrer dem hos os og find ud af specifikke råd og tip. Vi har også specielt udviklede rengøringsprodukter i vores webshop, som kan forlænge dine produkters levetid. Med regelmæssig vedligeholdelse fungerer dine produkter desuden mere optimalt.

Køb reservedele og tilbehør i vores webshop