Garanteret ro i sindet med Electrolux.

Dine produkter er vigtige, og vores teknikere er klar til at hjælpe, hvis noget går galt. For salg til forbrugere i Danmark gælder den danske forbrugerlovgivning - og dermed 2 års reklamationsret fra købsdato. Husk at gemme kvitteringen, der er dit købsbevis. Hvis du har spørgsmål vedrørende produktets funktion eller brug, bedes du kontakte Electrolux på tlf. +45 70 11 74 00 eller via e-mail adr.: service.dkm@electrolux.dk

Det var nemt at bestille en reparation, selv med kort varsel. Teknikeren var også fantastisk – meget kyndig.

Den nemme måde at administrere dine produkter på

Registrér dit produkt hos os. Det tager kun et til to minutter, og du får:

  • adgang til alle kampagner, der er tilgængelige for dig
  • personaliserede support-indhold og dine funktioner, hvor du kan finde øjeblikkelig hjælp og gode råd til, hvordan du passer på dit produkt
Registrér mit produkt

Vores løfte

Du kan stole på, at vi leverer den bedst muligt servicekvalitet, hver dag. Det er vores løfte til dig. Vi har højt specialiserede serviceteknikere over hele landet. Vores kundeservice er venlig, hjælpsom og effektiv. Dette gør os til eksperter i at få dit hjem til at fungere igen. Dine produkter hjælper med at gøre dit hjem til dit hjem, og vi stræber efter at det skal fortsætte sådan.