Vilkår for Electrolux 150 tilfredshedsgaranti
Electrolux 150 dages tilfredshedsgaranti ("Tilbud") gælder kun ved køb og registrering af udvalgte hvidevarer ("Produkter") fra udvalgte forhandlere. Tilbuddet gælder i 150 dage fra købsdatoen, eller fra leveringsdatoen, hvis produktet leveres på et senere tidspunkt.
Tilbuddet gælder udvalgte hvidevarer købt hos en af følgende udvalgte forhandlere i Danmark:
Aubo
Designa
HTH
Invita
Jke Design
Kreum
Kvik
Nettoline
Schmidt
Svane
Tvis
Dette tilbud er arrangeret af Electrolux Home Products Denmark A/S ("Electrolux"). Tilbuddet gælder kun for private og ikke for erhverv. Electrolux forbeholder sig retten til at annullere tilfredshedsgarantien. Tilfredshedsgarantien gælder kun for køb gennemført inden for den periode, hvor tilfredshedsgarantien gives. Tilbuddet gælder ikke hvidevarer, der indgår i opførelsen af nye huse eller lejligheder.
For at tilbuddet skal gælde, skal du købe et udvalgt produkt og registrere produktet på MyElectrolux inden for 150 dage efter købs- eller leveringsdatoen. For derefter at benytte dig af tilbuddet, skal du have returneret produktet senest 150 dage efter købs- eller leveringsdatoen.
Tilbuddet gælder kun, hvis produktet er brugt korrekt og ikke har været udsat for unødig hårdhændet behandling. Den dækker ikke skader forårsaget af betjeningsfejl (ikke oprindelige tekniske fejl), misbrug, modificeringer eller forkert brug. Produktet skal være intakt, rent og fuldt funktionsdygtigt. Tilbuddet inkluderer ikke tilbehør. Produktet skal returneres i original emballage eller godt emballeret.
For at registrere dit produkt skal du først oprette en MyElectrolux konto eller bruge en eksisterende. Derefter skal du registrere produktet, samt udfylde de obligatoriske felter og indtaste købsdatoen. Klik på "Se aktuelle tilbud" for at fortsætte. Under "Mine tilbud" kan du indløse tilbuddet ved at sætte kryds i boksen nedenfor. Udfyld dine kontaktoplysninger og upload kvitteringen. Fuldfør registreringen ved at klikke på "Benyt tilbud". Du vil modtage en bekræftelse pr. email.
Retur og afhentning
For at returnere produktet skal du først kontakte vores kundeservice. Derefter bestilles transport til afhentning. Afhentning af produktet sker mod et gebyr på 600 kr.* som fratrækkes det refunderede beløb. Pak produktet godt ind i originalemballagen, så det ikke bliver beskadiget under transporten, og på afhentningsdagen skal produktet stå ved kantstenen. Produktet skal være intakt, rent og du skal have gemt alle kvitteringer. Electrolux Home Products Denmark A/S (ikke forhandleren eller butikken) refunderer kun købsomkostningerne for produktet (ikke forsendelses-, installations- eller andre gebyrer).
Når vi har modtaget din retur, vil tilbagebetalingen ske inden for 8 uger til den bankkonto du har oplyst.
Din normale produktgaranti og dine rettigheder i henhold til købeloven påvirkes ikke af, at du benytter dig af tilbuddet. Ønsker du at returnere et produkt i uåbnet emballage inden for rammerne af butikkens returret, skal du kontakte din butik.
*Hvis du ikke har mulighed for selv at afinstallere og pakke produktet ind i emballagen, kan en af vores teknikere komme ud og hjælpe med dette mod et gebyr på 1.058 kr. Beløbet modregnes returbeløbet. OBS – vi kan desværre ikke levere ny emballage.