Håndtering af anmeldelser

Godkendelse af anmeldelser

Vi vil gerne have autentisk forbrugerfeedback. Vi bruger uafhængige tredjeparts anmeldelsesudbydere til at validere og moderere hver anmeldelse for at forhindre visning af svigagtigt, upassende eller irrelevant indhold. Læs venligst retningslinjerne for at forstå denne proces.

  • Vi udvælger ikke indhold. Alt indhold (inklusive negative anmeldelser) der opfylder vores retningslinjer for anmeldelser bliver vist.
  • Vi fjerner ikke negative anmeldelser hvis de opfylder vores retningslinjer for anmeldelser.

På trods af validerings- og modereringsprocesserne kan vi ikke garantere, at alle viste anmeldelser udelukkende er indsendt af forbrugere, der har købt eller brugt vores produkter eller benyttet vores reparationstjenester. Anmeldelser indsendt af forbrugere, der er identificeret som en verificeret køber eller bruger af produktet/reparationsservice, er markeret som "verificeret anmeldelse". Anmeldelser indsendt af forbrugere, der ikke er identificeret som en verificeret køber eller bruger af produktet, er markeret som "ikke-verificeret anmeldelse".

Læs mere for fuldstændig gennemsigtighed i forhold til de retningslinjer for afvisning som er fastlagt af vores tredjeparts anmeldelsesudbydere her.

Sådan læser du vores anmeldelser

I anmeldelses-feedet vil der være forskellige badges som fortæller mere om anmeldelsen:

  • Verificeret anmeldelse

    Disse anmeldelser er indsendt af forbrugere som har oplyst at de har købt produktet eller har fået det som gave.

  • Inviteret anmeldelse

    Disse anmeldelser er indsendt som del af en kampagne hvor forbrugeren enten fik et incitament eller deltog i en konkurrence ved at skrive en anmeldelse.

  • Produktanbefaling

    Anmeldelser som er indsendt af forbrugere som ville anbefale dette produkt til en ven.

  • Ubekræftede anmeldelser

    Anmeldelserne kommer fra kunder som ikke har bekræftet, at de har købt eller prøvet produktet.

Sådan skriver du en god anmeldelse

  • Gennemsigtighed

    Vi vil meget gerne høre om din oplevelse af produktet. Vær ærlig og konstruktiv!

  • Tænk på andre forbrugere

    Andre forbrugere læser måske din anmeldelse. Beskriv din oplevelse udførligt. Hvad ville du gerne have vidst i din købsbeslutningsproces?

  • Hjælp os med at blive bedre!

    Din feedback betyder, at vi kan designe produkter som vores kunder elsker. Hjælp os med at blive bedre ved at fortælle os hvad du synes!